Handelsbetingelser

 

Registrering af personlige oplysninger

Vi strikker registrerer dit navn, adresse samt faktura i sit kundekartotek i forbindelse med købet. Oplysningerne videregives ikke, men Vi strikker beholder registreringen i fem år.

Selv om varerne skal leveres et andet sted, har vi brug for din rigtige adresse. Dit telefonnummer og e-mailadresse er vigtig, hvis vi har brug for at komme i kontakt med dig. E-mail adressen skal vi bruge, når vi sender din ordrebekræftelse, som der er din garanti for, at du har bestilt varen. Ved betaling med kreditkort sker registreringen via en sikker server, hvor oplysningerne krypteres.

Følgende grupper af medarbejdere har adgang til de registrerede oplysninger: Ledelsen, Salg- og markedsføring samt Bogholderi. 

Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret.

Der registreres ingen personfølsomme oplysninger.

Som registreret hos Vi strikker, har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen og du har ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Vi strikker via e-mail: info@vistrikker.dk 

Bestilling

Alle priser er inkl. 25 % moms og inkl. alle afgifter, told m.m.

Aftaler på websitet kan kun indgås på dansk. 

Sortiment og priser ændres løbende og uden varsel. Du er dog altid sikret den aftalte pris på bestillingstidspunktet. Hvis varen skulle falde i pris i perioden mellem bestilling og levering, er du sikret den laveste pris.

Vi tager forbehold for moms- og afgiftsændringer.

Betaling

Betaling kan ske med Dankort og andre betalingskort. Der pålægges intet gebyr for betaling med Dankort. Gebyr for andre typer kort kan ses i indkøbskurven.

Hvis du ønsker at betale uden kort, kan du vælge at forudbetale for varerne ved bankoverførsel. Når vi har modtaget betalingen fremsendes varerne.

Betales der med betalingskort, er du altid sikret mod misbrug. Du har mulighed for at afvise en betaling, når du modtager din betalingsoversigt. Du har ingen selvrisiko i tilfælde af, at dit kort bliver misbrugt i en internet-butik, der benytter SSL (Secure Socket Layer) i sit betalingssystem. Dermed er du bedre sikret end i den fysiske verden, hvor du har en selvrisiko på 1.200 DKK når dit dankort misbruges ved brug af pin-koden.

Data, du sender i forbindelse med køb, betalt med betalingskort, er krypterede (SSL), og det er således kun PBS, der kan læse dem. Hverken Vi strikker eller andre har mulighed for at læse dataene.

Beløbet for varerne trækkes først, når varerne sendes fra Vi strikker. Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet.

Forsendelse og Levering

Der leveres til Danmark, Færøerne og EU-lande. Kontakt os, hvis dit land ikke kan vælges.

Med mindre andet er anført under detaljer for varen, sker levering normalt inden for 1-4 hverdage ved bestilling til adresser i Danmark.

Vi sender varerne som brev eller pakke med Post Danmark, og afkræver gebeyr for levering svarende til Post Danmarks priser. Vi strikker giver FRI FRAGT VED KØB FOR 500 KR OG DEROVER VED FORSENDELSER TIL DANMARK.
Hoooked Fuzzilli sendes IKKE fragtfrit. 

Er en vare forsinket, vil du, så vidt muligt, få besked via e-mail.

Hæveadgang ved forsinkelse

Hvis hele forsendelsen forsinkes, har du ret til at hæve handlen, også selv om forsinkelsen ikke er væsentlig for dig.

Transportskader

Når du modtager varen, skal du inden for rimelig tid undersøge, om den er beskadiget. Er varen transportskadet, kan du give Post Danmark eller fragtmanden den med retur, og vi ombytter den uden udgift for dig. Du kan melde eventuelle transportskader på info@vistrikker.dk så kontakter vi dig pr. telefon hurtigst muligt.

Fortrydelsesret

I henhold til forbrugeraftaleloven har du 14 dages fortrydelsesret fra det tidspunkt, du modtager varen.

Når du udnytter fortrydelsesretten skal du selv betale for fragten, når du returnerer varen.

Returnerede varer sendes til Vi strikker, Dybbølsgade 55. kælderen, 1721 København V.

For at sikre, at pengene sendes retur til den rette kunde, bedes du venligt oplyse kunde- eller ordrenummer samt afsender (det navn varen er bestilt under) på tilbageforsendelsen. Du vil senest 8 dage efter vor modtagelse af en fejlfri returvare, få tilbagebetalt den fulde købspris. Er varen brugt eller skadet, fratrækkes beløb svarende til værdiforringelsen.

Reklamationsret

Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produkter, som er købt hos os. Det er dog en forudsætning, at disse mangler ikke er opstået som følge af din fejlagtige brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen. Du skal reklamere i rimelig tid efter du har konstateret manglen. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget. Når du ønsker at reklamere over et produkt, skal det indsendes til os på vores adresse, angivet ovenfor.

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til info@vistrikker.dk
Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center
 for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, via www.forbrug.dk
Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her:http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Når du returnerer varer, bedes du angive følgende bemærkninger på pakken eller vedlægge dem:

Kunde- og/eller ordrenummer samt afsender (det navn varen er bestilt under).

Reklamationsbehandling

Er en vare forsinket, eller har varen fejl, kan du henvende dig til info@vistrikker.dk og vi kontakter dig hurtigst muligt. 

Klager over fejl ved varen skal ske inden for rimelig tid, efter at du har opdaget fejlen, eller burde have opdaget fejlen, ved almindelig gennemgang af varen. Du kan klage skriftligt eller mundtligt.